KEMK blog

Komárom-Esztergom Megyei Kerékpárosok

Autópálya vs. kerékpárút

2016. május 04. 08:26 - Hobbicó

Istenem mit vétettek a bicósok ellened Magyarországon?

letoltes_2.png

Én lassan már teljesen feladom, meglátok egy fantasztikus kerékpárút fejlesztési hírről egy cikket, és nagy örömmel kezdem olvasni, aztán jobban megnézem a csatolt képet, pár nap,  vagy pár hónap múlva szintén a róla készült képeket, nagy örömmel rátekerek, és akkor a hajam az égnek áll!

1. Kiderül a kerékpárút nem kerékpárút, hanem gyalogos és kerékpárút, azaz egy széles járda jó esetben

2. Kiderül a kerékpárút nem kerékpárút, hanem egysávos mezőgazdasági út és imádkozhatsz (Mór-Csókakő)

3. Kiderül a kerékpárútat egy csík választja el a járdától, tehát a valóságban felújították a járdát

4. Kiderül a kerékpárút térkőből lett lerakva, javaslom autópályák számára a macskakövet

5. Kiderül a kerékpárút XCO pálya az országútisoknak (Tata-Dunaalmás szakasz)

szomi4.jpg

6. Kiderül hogy akkora kerülő, hogy értelmetlen lesz használni. (Tervezett Oroszlány-Környe szakasz)

Hogy megfelelően szemléltessem az autósok számára, hogy ez milyen lenne számukra:

Rátekernek, ja bocs :) , ráhajtanak egy frissen átadott autópályára, haladnak, haladnak, aztán egy kerékpáros forgalomra figyelmeztető táblát látnak :O, mennek tovább, lassan, mert egy kombájn halad éppen előttük, na túlélték, most már biztos jó lesz, aztán átvált az útminőség hepe-hupássá, nem baj, örülni kell, jobb mint a semmi, de rögtön padlófék, hopp egy fekvőrendőr, és még egy, és még egy, mission complete, megérkezés, sikerül két település közti 20 kilométeres szakaszt 40 kilométer alatt így letudni, konfettiesőt!

:'(((

Tisztelet a kivételnek, szerencsére olyan is akad. Kevés, nagyon kevés..

A fő kérdésem, hogyha úgy is egy halom pénzbe kerül, akkor miért nem csinálják meg rendesen a kerékpárutakat? A szokásos válasz, hogy elviszi a korrupció, de akkor álljanak úgy hozzá, hogy a tényleges jó minőségű kivitelezési költségre kalkulálják rá a szokásos 20%-os lenyúlást és mindenki boldog lesz. Vagy ismerjék be, hogy ezek nem azok aminek látszanak, és nem tesznek ki rá táblát, amivel ellehetetlenítik a KRESZ szerint a párhuzamosan futó utakon a sportcélú kerékpározókat is.

Tehát kedves politikusaink, köszönjük (?), hogy csináljátok ezeket a valamiket, de legyünk őszinték egymáshoz, Ti azt hiszitek ezzel le vannak tudva a hülye bicósok, többé nem sírhatnak, kaptak egy kerékpártáblát, innentől mehet a fejük fölé megválasztott, bocs, kinevezett bogármesterre a szavazatunk, hát nem. Ebben mi azt látjuk, hogy tök alkalmatlanok vagytok, mert ha csináltok is valamit, azt csak azért mert ad rá az EU pénzt, abból lemutyizzák a 20%-ot legalább, a végeredménybe pedig ritkán nem lehet belekötni, és ezért még Istenítsünk is Titeket?

Ezeket a kóklereket jó lenne már kiszűrni, úgy, hogy fektessenek le a kerékpárutak számára egy mindenki számára elfogadható szabványt, ahogy az autópályák minősítése sem csak egy táblában merül ki, köszönnénk!

Niro

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kemk.blog.hu/api/trackback/id/tr538682338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szelid sunmalac 2016.05.04. 12:43:23

Na...mert mintha a kozutaknal nem lennenek pont ugyanilyenek, szar minoseg, tularazott, ertelmetlen stb...de legalabb a (z egyebkent jogos) napi biciklis rinyalas megvolt.

Szelid sunmalac 2016.05.04. 12:44:12

Egyebkent meg tokeletesen egyetertenek veled, ha kozben mondjuk nem az autosokat fikaznad (epuljon macskakobol az autopalya) minthaok tehetnenek errol. Maradtal volna a donteshozoknal, mindneki tamogatna. Igy csak baszodj meg.

OkoskaTo:rp 2016.05.04. 12:52:39

@Szelid sunmalac: A közutaknál azért van *hálózat*, tehát többnyire ki tudod kerülni a nagyon gáz részeket. A kerékpárutaknál viszont gyakori, hogy ami addig kerékpárút volt, ott hirtelen szembejön egy kerékpárral behajtani tilos tábla (pl. 2-es főút, Budapest határán). Te meg teleportálódj valahová.

Az autópályás hasonlat csak a probléma érzékeltetése miatt szerepelt szerintem. Vagy szerinted komolyan gondolja, hogy Mészáros-Garancsi ezentúl kockakővel burkolja az M3/M4/M44-es építkezést?

bringás bosszantó 2016.05.04. 13:43:25

orbánt és a fideSS hányadék férgeit ekéző poszt a komolyabb portálokra már nem kerülhet ki.
Az egyetlen ami hozza a megfelelő kattintásszámot az valami kerekes cigány rinyálása.

hagymano 2016.05.04. 14:00:44

Mi a f@szert rinyalnak megint a kerekesciganyok ? ? ? mennyi penzt tesznek bele az utakba ? SEMMIT ! ! ! vesznek, kapnak, szereznek egy rozsdas szart azutan mar azt csinalnak a közlekedesben amit akarnak de föleg mindenki vigyazzon rajuk mert ök jönnek es mindenki takarodjon az utjukbol...

harcsapaprikás 2016.05.04. 14:18:39

@hagymano: Én például 20 éve a top pár százalékba tartozom az adózott jövedelem alapján. A barátaim többsége is. Úgyhogy takarodj a büdös kurva cigány anyádba!

shitgun 2016.05.04. 14:50:55

@hagymano: gondolom te bruttó hatszázat keresel és full be vagy jelentve. Van egy olyan érzésem, hogy mindig azok hisztiznek a "te mennyit teszel bele" dolgokon, akik a legruppótlanabb nyomorultak, 60 plusz zsebbe konstrukcióban bejelentve. Meg kismajom majd annyit teszek bele bringásként az útba, amennyit amortizálok rajta a 15 kilós biciklimmel.

erol 2016.05.04. 15:12:17

@hagymano: Te mennyit teszel bele, cigány?

hagymano 2016.05.04. 19:23:06

@harcsapaprikás:

Nem tudom hova soroljalak a kulturalt beirasod alapjan, majd meg gondolkozom...

hagymano 2016.05.04. 19:27:11

@shitgun:

inkabb hatszaz fölött (de ez nem a te dolgod...), raadasul igen, be vagyok jelentve fullra (de ez megint csak nem a te dolgod...). Van meg valami mas problemad vagy egyebb kerdesed ? ? ?

hagymano 2016.05.04. 19:29:47

@erol:

Otthon a csaladoddal, gyerekeiddel is igy beszelsz ? ? ? Ha igen akkor csak gratulalni tudok a neveltetesedhez...

zsírdisznó 2016.05.04. 20:38:13

1. Olvasd el a letezo kerekparos infra tervezesi szabalyokat
2. Keresd meg elotte. Fizesd ki - mert Magyarroszagon nem publikus, ami letezik!
3. Vesd ossze a neten talalhato bike infra design guide jellegu dokumentumok tartalmaval
4. Vesd ossze az EU-s palyazatok hasonlo eloirasaival. Az ott szereplo kiveteles esetek megengedeseinek alkalmazasi gyakorisagat probald megbecsulni: magyarul: nalunk penzugyi okokbol alkalmaznak olyan kiveteles minosegcsokkentest, amely az eredeti szandekok eseteben valoban fizikai korulmenyek alapjan lenne alkalmazhato. Az EU ellenorei enm kulonosebben foglalkoznak ezzel a jelenseggel.
5. Keresd meg, hogy a kormany legkedvesebb kerekparos erdekvedo csoportja (Magyar Kerekparosklub - Critical Mass Budapest - I Bike Budapest - Hajtas Pajtas) mikor, milyen modon tett publikus kerekparos erdekvedelmi lepeseket az altalad jelzett anomaliakkal kapcsolatban. Nem, nem az elvi szintu altalanos "legyenek jo infrak" marketingszovegre gondolok.
6. Keresd meg, hogy a fenti csoport kezdemenyez-e ilyen helyzetekben kerkeparosok bevonasaval demonstraciokat.

imi60 2016.05.04. 21:18:30

5. pont Tata-Dunaalmás
ez nem kerékpár út csak annak adták át ill. jobb híján annak hívják. Miért? Ha Dunaalmástól indulsz el rajta (ott az Újtelep utca végéről a szűk részen) akkor látsz egy szép nagy normál méretű kék-fehér kerek táblát amin egy kerékpár látható. Vagyis a KRESZ szerinti kerékpárút tábla. Jössz tovább úgy kb. 63 és fél métert és látsz egy táblát ami majdnem olyan mint az előző csak át van húzva. Vagyis értelmezés szerint KERÉKPÁRÚT VÉGE!! Ennyi ami kerékpár út. Hobbicó által betett képen sincs KERÉKPÁRÚT tábla !! A zöld-sárga tábla amiben egy kerékpár van az csupán egy irányjelző tábla !! Nem össze tévesztendő a KERÉKPÁRÚT táblával ! Ez kérem a vízügynek épült aszfalt út. De nekik nem volt pénzük és akarásuk így kerékpárút projektbe tuszkolták bele. Nem lenne ez akkora gond ha jól megcsinálták volna de az a kb. 16 bakugró az arra vall, hogy ritka nagy barom volt a tervezője és az is aki ezt így engedélyezte ill. átvette !! Autók ellen csinálták de eszetlenül.Arra elég lett volna egy az út közepén álló cső is. Ami kellően élénk színű és fényvisszaverős !! A zsilipnél lévő az pedig annyira szarra sikeredett, hogy már cserélték is rajta felhajtó vasat de így is szűkebb mint a többi. Valószínűleg a tervezők pusztán a "hagyományos" kerékpárra gondoltak. Utánfutósnál már igen szűk az átjáró, de egy 3 kerekűnek is pocsék. Akkor részletezem tovább miért nem kerékpárút. ott hagytam abba előbb hogy úgy 63 és fél méter után vége a kerékpárútnak. Azért mert ha megfigyeled akkor az Által-ér régi ága mellől egy kavicsos út betorkollik. Na ott már fel tud jönni a vízügyi autó. Szélesebb is az aszfalt mint a Tatabánya--Tata kerékpárútnál. Pont azért , hogy a vízügy nagyobb autója is kényelmesen elférjen rajta. Ahol a kerékpáros pihenő van az a rész meg végképp nem kerékpárút ! Sokkal szélesebb vagyis normál autó út.Ott a 40-es tábla is. Kerékpárútra nem szoktak 40-es táblát tenni :). Átmenvén az egyes úton továbbra sem "kerékpár út". Normál út ami a tavakhoz vezet be!! Arról lefordulva a hosszú egyenes az mezőgazdasági út. Miért is? Vagy 3 és fél méter széles vagyis még szélesebb az Által-ér mentén lévőnél ! Mivel ugye a mezőgazdasági gépek szélesebbek. Van 3 várakozó rész is. Ha szembe jön egy traki akkor a másik oda betud állni, hogy el tudjanak egymás mellett menni. Ilyet nem szoktak kerékpárútra csinálni. Vagyis papíron kerékpárút. Kitáblázva nem az. Mint a Mór-i. Örülhetünk is meg nem is. Én outival ritkán megyek arra az ugratók miatt. Montival meg még ritkábban megyek mert aszfalton minek montizzak .Azzal terepezek.

imi60 2016.05.04. 21:26:59

van egyébként szabvány a kerékpár utak építésére de sok esetben nem az a probléma hanem a szar minőség ill. a hülyeség . Ezt is egy olyan cég tervezte ami/aki nem ma kezdte a szakmát. De a hülyeség az nagy úr náluk is. A szűkítőkre gondolok. De mint minden ez is nemcsak rajtuk múlott hanem azon is aki a tervet elfogadta !! Na az is hasonlatos a hortobágyi tülkösökhöz. Az, hogy mennyit lopnak el belőle az egy más kérdés. A minőség is. Ha megfigyelitek akkor más a Tatabánya-Tata és a Tata-Dunaalmás. Az előzőnél van kőből széle.Itt nincs. Ha pedig nagyon szemfülesek vagytok akkor rájöttök , hogy a kanyargós részen rossz felé lejt a kanyarban az út. Nagyobb sebességnél azért furcsa :)

shitgun 2016.05.05. 07:21:02

@hagymano: perszepersze :)))))))))))))))))) Hülyegyerek :)))))

hagymano 2016.05.05. 14:22:07

@shitgun:

Latod, ez mutatja a te primitiv szinvonaladat...Ha valaki tisztesegesen dolgozik es ezert jo fizetest kap meg raadasul be is van jelentve fullra akkor ez a te szemedben mar Hulyegyerek kategoriaba tartozik...Gratulalok...
Te biztosan "okosban" oldod meg az eleted azutan kesöbb majd csodalkozol meg szidsz masokat...

harcsapaprikás 2016.05.05. 18:59:43

@hagymano: Mi van kis buzi? Elkezdesz cigányozni és nem tetszik, hogy elküldelek a kurva anyádba? Te beszélsz kultúráról? Kerékpárosok megtanulták az országúton: vagy ignorálom a parasztokat vagy ármenet nélkül elküldöm a kurva anyjába. Mindig ez a vége.

hagymano 2016.05.06. 15:14:18

@harcsapaprikás:

Ha te mondod akkor biztosan buzi vagyok...de mielött hazamesz mosdd ki a mocskos szadat hogy anyaddal tudjal rendesen beszelni aki biztosan buszke kicsi fiara de meg nem tudja hogy nevelesed teljesen karbaveszett...

shitgun 2016.05.09. 10:42:14

@hagymano: nem azért vagy hülyegyerek, mert sokat keresel, hanem mert kamuzol, ócska kis troll vagy. Elkezdesz itt mocskolódni a legbutább proli érvekkel, aztán játszod a meglepődött szűzlányt, plusz előadod a Csekonics bárót. Hát ezért, te idióta :)))))